تحولات منطقه

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۰
کد مطلب: ۱۱۴۷۰۸۱

حسین عبدی تاکید کرد: نگاه بلند مدت ما حضور و کسب موفقیت در المپیک است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید: نگاه ما به المپیک بلند مدت است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین عبدی، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: امیدوارم رخصت بدهید یک کار خوب انجام دهیم و در آینده یک اتفاق خوب بیفتد. نگاه ما فقط بازی‌های آسیایی ناگویا نیست و نگاه بلند مدت تا المپیک است.

سرمربی تیم ملی امید، درباره نگاهش به تیم‌های نوجوانان و جوانان نیز گفت: ما در رده نوجوانان در جام جهانی با انگلیس و برزیل بازی کردیم و به دور بعد رفتیم و در پنالتی حذف شدیم. فقط همان بازیکنان با آن رنج سنی می‌توانند در المپیک بازی کنند. همه آن‌ها ۳ یا ۴ سال است با من کار می‌کنند و خیلی از آن‌ها هم که به ناگویا می‌روند سال اولی که به نوجوانان آمدم، در این تیم هستند. مشکل شناخت نداریم و فقط بحث هماهنگی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha